2014. február 13., csütörtök

Újra itt...

Az előző bejegyzésem eléggé szűkre sikerült mert csak épp gyorsan infó órán karcoltam le :) Most bővebben egy kicsit: Ezen a blogon tippeket, idézeteket, képeket, megfigyeléseket és minden egyebet láthattok. A saját életemből is megosztok majd veletek élményeket és minden mást :) Remélem tetszeni fog és sokat olvasgatjátok majd ezt a blogot...... Még egy érdekesség rólam hogy nagyon szeretek alkotni... A rajzaimat is meg osztom majd veletek! ;) És akkor csapjunk is bele : Holnap Valentin-nap ! Ki utálja, ki szeretni, mindenkinek meg van a maga véleménye róla ! Nekem személy szerint semmi bajom vele... Ha lenne pasim biztos szeretném így meg nekem ugyan olyan mint az összes többi nap, nincs benne semmi különleges ! De minden szerelmes párnak kívánom hogy legyen boldog Valentin-napja és élvezze ki a párjával! Aki meg singli ne szomorkodjon, lesz majd jobb is és örüljön a többi ember örömének és nem bosszankodjon mert csak magának tesz rosszat vele. És akik szeretik a csokit és a Valentin napot nem azoknak egy jó dolog akkor is van benne:
Én nagyon izgatott vagyok a Valentin-nap
miatt.. az összes csoki akciós lesz :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése